ASSALAMUALAIKUM SEMUA, SELAMAT DATANG

14 Ogos 2011

Di LCCT!

Assalamualaikum semua~



Selamat menyambut Ramadhan yang ke 15. Tak terasa dah sampai ke fasa yang kedua dah. Manfaatkanlah setiap saat dan detik sepanjang ramdhan ni. Kita tak tahu sama ada tahun depan kita sempat lagi atau tak berjumpa dengan ramadhan ni.


Oh ye, nak gtau jugak ni. Aku skarang sedang on9 live dari LCCT. Tq a lot to LCCT's sbb menyediakan wifi free. Tak macam airport miri. Sekda wifi alu~ (oppss..kutuk epot senirik) Malangnya, aku dah silap pilih tempat la. Asalnya ada laki cina kat cni. Dia selamba jek tdo ngan lalat around him. Aku xkesah pun. Tapi yang aku kesah, dia mabuk rupanya. Terhidu2 da bau arak dia ni. Siap botol tu da kat ujung kaki aku da. Ahhhh, xkesah la. Bukan aku yang minum pun. 


B4 dtg lcct td, macik aku ajak g makan2 kat Resto Surabaya. Pergghh!! Kembung perut aku makan tak habis. Siap ada yang aku tapau lagi. Ada gado2, tu ha if tak penah tgk. Aku makan ckit ja, sebb mee aku pun tak bes g. Hahaha, nikmat tol makan. Betol la kata orang, kat Malaysia orang makan sampai mati.. tapi kat tmpt cam somalia orang tak makan sampai mati. HUHUHU


(Sambil melilau2 keluar)..... Ujan lebat laa... harap2 tak menjejaskan penerbangan aku esok pagi. Insyaallah ya Allah.
Sambung lagi cite sal makan tadi, yang ni mee goreng surabaya.

Ape lagi ek..ha..ayam penyet
  
 Dan seterusnya...... Tak larat da cita makanan.. huhuhu..Lapo balek dah~
.
.
.
.
.
wif my untie kat depan sunway lagoon

Sporting to make a 'poyo' pose
TQ to our photographer..The Twins..

My Aunt n my uncle at hotel pyramid tower
Actually, trip kali adalah 2nd last aku dtg semenanjung. Last aku datang is tym aku konvo t. Lepas tu da tak tau bila aku dapat datang sini lagi. Jumpa dak2 sibling bacth 22 aku, ex2 rumet aku, kawan2 sekuliah, pensyarah2 aku.

Syukur sangat2, Allah dah bagi aku peluang utk jejak kaki kat sini. Sangat banyak kenangan aku yang akan aku sumbat dalam beg bagasi aku ni. Heehehe.. Apa yang pasti, aku tak kan lupa mereka ni semua...
Biar pahit, tapi manis jua akhirnya..kan?
Selamat menempuh alam baru sahabatku sekalian.
wokeh la...cukup2 la. Berat nanang mata aku tahan ngantok ni..nak tdo takut jugak..barang aku segunung ni..hehe. Ok, guys! chaooo... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan