ASSALAMUALAIKUM SEMUA, SELAMAT DATANG

5 Mei 2011

I Got It!

Alhamdulillah..Akhirnya aku berjaya menamatkan kajian ilmiah aku, atau nama samarannya 'tesis'. Tajuk tesis aku 'Harta Menunggu Dituntut Serta Pengurusannya Di Amanah Raya Berhad'. Baru pagi tadi aku ambek kat kedai untie tu, total semua RM 129.60!. Actually, aku terlebih bayar kat pages aku yang berkaler. dalam 24 pages semua, so memang separuh harga jugak la. But, xkesahlah price dia. Yang penting sekarang aku da selesaikan tugasan untuk membolehkan aku konvo!!! Alhamdulillah sangat pada Allah S.W.T, siapalah aku untuk mempertikai segala nikmat yang Dia kurniakan padaku sepanjang aku buat kajian ni. Pada ibu bapa aku, adik aku, bakal suami aku, kawan-kawan aku..mereka semua pendorong untuk aku teruskan kajian ni. Terima kasih semua, semoga Allah membalas segala jasa kalian.
.
This is mine...




Thanks God...
For those who help me so much, Profesor Dato' Dr. Hailani Muji Tahir, Thank Q very much for your advice.
  

THANKS ALL!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan