ASSALAMUALAIKUM SEMUA, SELAMAT DATANG

5 Mei 2011

It's A New Record!

Animated Pictures Myspace Comments
Semalam aku jalan2 pusing UKM..pusing2 pun area stadium je..sambil2 tu aku pasang application kat hp.. walk mate namanya. selama ni aku jalan tak pasang pun..eleh tipu. tapi ari ni aku rasa nak pasang sebb nak celen diri aku sendiri. tau tak brapa aku dapat? 12300 steps! ha..tolong kirakan,.brapa tu? ada sampai 2 km x? berlagak giler..hahaha.. anyway, benda tu simple je.. tapi sometimes when we do it, it's become intresting!

semuanya about our health..orang kata, masa muda2 ni la kita kena rajin bersenam. Jaga kesihatan, jaga pemakanan, jaga stamina badan. Jangan asik lembik aje. kang berlemak badan.. sori2..aku tak berniat nak sakitkan ati sape2. macam mana nak jogging? banyak sangat orang. malu la..aduh, aku ni dah lama tak jogging, skill aku semua da hanyut kat alur ilmu da..eiii..segan! malu! tak mau!!!!!...ok, fine...then, nanti jumpa dr., balek2 dr. mesti ckp camni, "cik adik manis, kena jaga kesihatan tau..senam tu penting. beside that, u need to make sure wat u eat is good for u. don't eat too much snack bla..bla..bla.."

kalo korang rasa cam segan, ape kata menari dalam bilik. 

Animated Pictures Myspace Comments

kenapa segan lagi?? alahai, buat la tym rumet korang takde! aku buat gtu kot..hahaha, pasang lagu kuat2..biar monyet yang lalu depan tingkap tu terkejut monyet. sambil menari zapin, tarian melayu, aerobik ke ape, korang dapat bersenam. orang kata sambil menyelam minum air. hehehe...

Animated Pictures Myspace Comments

sebenarnya, apa yang aku nak gtau..rajin2 lah bersenam. Paling baik is jogging la. tak perlu bayar apa2..free je.. korang dapat manfaat lagi ada. Ingat, Badan Kita Nak Guna Bertahun-tahun Lagi, Bukannya Sehari Sahaja. So, Think about it!

Animated Pictures Myspace Comments
tata..jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan